בנינו אתר שמשלב אסתטיקה ייחודית עם חוויית משתמש מדויקת, תוך התאמה מלאה לצרכים של קהל היעד והלקוח.
.
שילבנו אלמנטים ויזואליים מודרניים עם ממשק שמניע לפעולה, תוך שמירה על היררכיית תוכן ברורה.
ביצענו אפיון מעמיק שהתבסס על שיחות עם הלקוח, חקר קהל היעד, ותכנון מסלול גלישה ממוקד ומניע.
ביצענו התאמות מתקדמות לשיפור מהירות טעינה, נגישות והתאמה למובייל ולדפדפנים שונים – כולל בדיקות איכות מקיפות.
המטרה בבחירת הצבעים הייתה לשקף את ערכי המותג: ניקיון, יוקרה, אמינות ואלגנטיות. השילוב בין הצבעים יוצר תחושת יוקרה רגועה מצד אחד, וחוויית משתמש חדה ומדויקת מצד שני.
פיתוח מותג שיציע חלקי חילוף אמינים ואיכותיים לטרמפולינות, עם דגש על התאמה למותג JUMPKING – במחיר נגיש לכל כיס.
יצירת פלטפורמה דיגיטלית שתאפשר ללקוחות לרכוש חלפים בקלות ובמהירות, בכל שעה ובכל אמצעי – מובייל, טאבלט או מחשב.
שימוש באתר ובשיווק דיגיטלי כדי להרחיב את החשיפה למותג, למשוך לקוחות חדשים ולהגדיל את מחזור המכירות באופן קבוע.
לבנות אתר שמעביר תחושת ביטחון – מהיר, מעוצב ונוח, עם שירות לקוחות אישי שמייצר חוויית קנייה נעימה ואמינה.
ביצענו מחקר שוק וניתוח צרכים, כדי להבין לעומק את הבעיות וההזדמנויות בתחום.
חקרנו את המתחרים בארץ ובחו"ל ובדקנו היכן יש פער בשוק.
ניתחנו קהל יעד והבנו אילו בעיות עיקריות קיימות בחיפוש אחר חלקים.
הגדרנו יחד מטרות ברורות – לבנות אתר נגיש, מסודר ושירותי, שמביא ערך אמיתי.
יחד עם הלקוח, עבדנו על פיתוח זהות מותג ייחודית שתעביר מקצועיות עם קריצה קלילה.
בחרנו בשם "המקפצה" – שם קליט שמעביר תנועה, אנרגיה ומענה מהיר.
בחרנו פלטת צבעים – כחול וכתום – המשדרת אמינות ונוכחות.
יצרנו שפה גרפית מגובשת, שמתאימה לקהלי יעד מגוונים – משפחות, עסקים, טכנאים ועוד.
בנינו את מבנה האתר כך שיאפשר ניווט קל, מציאת מוצרים מהירה ונגישות גבוהה מכל מכשיר.
ארגנו את החלפים לפי קטגוריות ברורות: רשתות, קפיצים, חלקי מתכת, מגני קפיצים, משטחי קפיצה וטרמפולינות משומשות.
הגדרנו היררכיה פשוטה, כדי שהלקוח לא יתבלבל או יתעייף בדרך.
תכננו כל עמוד מוצר כך שיכיל את כל המידע הדרוש להחלטת רכישה.
הבאנו את הקונספט למציאות – אתר ויזואלי, נקי, ומהיר.
עיצבנו ממשק ידידותי שמותאם גם למובייל וגם לדסקטופ.
שמרנו על קווים גרפיים אחידים ועל חוויית משתמש זורמת.
פיתחנו את האתר בפלטפורמה שמתאימה לצרכים של הלקוח ולמטרות העסק.
הבנו שהתוכן הוא המנוע של האתר – ולכן השקענו בו מחשבה אמיתית.
כתבנו תיאורי מוצרים מדויקים ומכווני SEO.
יצרנו מדריכים קצרים להתאמת חלקים, תחזוקה נכונה, וזיהוי תקלות.
חקרנו מילות מפתח והטמענו אותן במבנה האתר ובטקסטים.
שמנו דגש על אמון, שקיפות וזמינות גבוהה לאורך כל תהליך הרכישה.
שילבנו אפשרות ליצירת קשר מיידי דרך WhatsApp.
בנינו טופס צור קשר פשוט ומניע לפעולה.
הוספנו מידע מפורט על משלוחים, החזרות ותנאי אחריות – כדי שהכול יהיה ברור מההתחלה.
לאחר ההשקה, המשכנו ללוות את האתר ולשפר אותו בהתאם לנתוני השימוש.
ניתחנו את התנהגות הגולשים באמצעות Google Analytics.
זיהינו נקודות לשיפור ושיפרנו בהתאם – זמני טעינה, קריאות, מיקומי כפתורים ועוד.
המשכנו להוסיף תכנים, לשפר מוצרים ולבנות אמון עם לקוחות חדשים.